Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Birgitta - 31 juli 2010 08:41

Jag har hamnat i en konstig variant av uretritskov - nätterna är bra men dagarna är jobbiga. Man skulle också kunna säga att så länge jag håller mig stilla så känner jag nästan ingenting - bara lite molvärk och sveda och irritation - men vid varenda rörelse så skär det till. Och jag har ju så förtvivlat svårt att hålla mig stilla i vaket tillstånd.....

M a o så gör det ont nästan hela tiden.


Men jag försöker bemöta det onda genom att röra mig med väldigt försiktiga rörelser och att verkligen fokusera på att vara avslappnad i underlivet.  Det fungerar si så där. Jag lyckas hålla smärtan på en uthärdlig nivå  för det mesta - men så rätt som det är så glömmer jag mig och då skär det till med sådan kraft att jag hoppar till.


Av någon konstig anledning har jag lyckats komma med i en golftävling idag - vet inte riktigt hur det gick till - och jag är lite bekymrad för hur jag ska klara av att gå en hel golfrunda i den dagsform jag är idag. Jag älskar ju att spela golf och spelar definitivt hellre än bra och jag har spelat med smärta tidigare - men det är klart mycket trevligare när det inte skär knivar genom kroppen hela tiden.

Men - det ska mycket till för att jag ska tacka nej till en golfrunda, så det blir att bita ihop och fokusera på hur bra jag har det som får spela golf.......



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards