Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Dag 299 - torsdag

Av Birgitta - 29 juli 2010 06:22

Känner missmodet komma farande - i takt med att eldklotet i underlivet har börjat pyra igen.

Gårdagen var helt OK fram till någon gång vid 17-tiden. Då helt plötsligt satt den välbekanta smärtan där igen - och den vill inte ge med sig. Jag tog en Tradolan när jag gick i säng så jag har sovit bra - visserligen varit uppe fem gånger, minst, men sovit mellan varven. Fram till kl sex. När jag vaknade då kände jag att det är ingen idé att ens försöka somna om, så nu ska jag se vad jag kan göra för att bli av med detta så fort som möjligt.

Jag har blivit bortskämd. Har haft så många bra dagar så jag vill verkligen inte bli dålig igen.


Det var ordentligt varmt igår och vi spelade en runda på Aspeboda (en bana som ligger mellan Falun och Borlänge) och antagligen drack jag på tok för lite i värmen. Undrar om det kan vara anledningen till att det gör ont igen??

Det blir Tradolan igen - och idag ska det drickas mycket!! Prognoserna säger kraftigt regn idag så det blir till att hålla sig inomhus och då finns ju toaletten inom räckhåll hela tiden. Ska bara iväg och köpa färg - för nu ska det målas och fräschas upp i stugan.


Annars fick M en trevlig födelsedag med rosor, golf på Aspeboda (där torrdasset är målat i gråblått) och slutligen en middag på Lerdalshöjden där man har en strålande utsikt över Rättvik, Långbryggan och solnedgången över Siljan.

        

  

  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 11 augusti 2023 11:08

Fortfarande frisk från mitt 23 år långa helvete med uretrit!! Och är fortfarande förundrad - och inser att jag verkligen var SJUK.  I april var det 5 år sedan jag - starkt påhejad av min man och en väninna - fattade beslutet att ta en stor dos Be...

Av Birgitta - 5 april 2020 16:23

Det är knappt två år sedan jag skrev mitt förra inlägg: FRISK!!!!   Och - jag är fortfarande FRISK!!!   Efter att jag börjat med min dagliga dos av Betapred fortsatte jag - av bara farten - att ta maxdosen av Celebra varje dag ända tills jag ...

Av Birgitta - 24 juli 2018 09:25

Det här blir ett långt inlägg - men jag måste bara berätta.......   Det är flera år sedan jag skrev något här och jag ber om ursäkt att jag inte svarat på frågor, men luften gick ur mig. Orkade inte längre berätta om mitt elände. Hade fullt upp m...

Av Birgitta - 17 september 2016 10:44

Hemma - efter en 5 dagars tripp till Irland tillsammans med goda vänner. Vi har haft underbara dagar. Spelat golf på 4 fantastiska banor, ätit god mat, bott på bra hotell.   Haft tur med vädret, sol och nästan vindstilla hela tiden förutom några ti...

Av Birgitta - 31 augusti 2016 06:46

Det är en fantastisk morgon idag! Absolut klarblå himmel - och solen lyser på trädtopparna. Kommer att bli en vacker dag. Perfekt för att hänga ut tvätt - och gå en golfrunda.....  Kanske en sista tur i svampskogen......   Har hittat massor med kan...

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards