Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Birgitta - 26 juli 2010 09:13

Han gjorde det!!!  Rickard S Johnson alltså!!  Satte en lång putt på sista hålet - för seger. Hade han inte fixat den hade det blivit särspel mot en argentinare. Så starkt att sätta en sådan putt under press.  Och en fröjd att se. 

Nu längtar jag ut till golfbanan för att testa min egen förmåga igen. Den är alltså inte i närheten av Rickards - men en och annan lång putt händer det att jag får i....   Fast den senaste rundan var en riktig katastrof - jag nästan grät av ilska och besvikelse över alla sneda slag, alla felträffar, alla duffar och toppar, alla dumma bunkrar som jag hamnade i. Men - sedan vill jag ut igen. Det är ju trots allt så kul!!!!


Uretriten höll sig lugn och fin i går. En frisk person går väl 3 - 4 gånger på toa under en dag, när jag anser mig vara 'frisk' går jag ungefär en gång varannan timme. Så var det igår - och inga smärtor eller kramper, så det var en bra dag. Och natten har varit OK - tre  toabesök. Juli håller på att bli en liten rekordmånad för mig - inga grova uretritanfall på länge nu.


Insåg igår em att jag får nog ingen broccoli i mitt lilla grönsaksland. Harpalten äter upp all blast. Men han verkar inte gilla gurka - och dom plantorna har äntligen börjat blomma så kanske, kanske får jag små gurkor så småningom.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards