Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Birgitta - 25 juli 2010 07:39

Äntligen regnar det!!


Jag trodde aldrig att jag skulle uttala dessa ord - jag älskar sol och värme - men i Sthlm är gräsmattorna alldeles gula av torka. Lite synd bara att regnet skulle komma just idag - finaldagen på Scandinavian Masters på Bro Hof. Extra jobbigt för spelarna men också trist för publiken.  Hoppas, hoppas att Rickard S Johnson klarar av att hålla ihop sitt spel idag också. Han verkar vara en trevlig prick och det vore kul om han kom långt upp i resultatlistan.


Tradolanet gjorde nytta i går morse - det blev en riktigt bra dag ur uretrit-synpunkt. Började känna antydningar till irritationen vid läggdags igen, så det blev en Tradolan då också och kanske bidrog det till att jag har sovit bra i natt, bara varit uppe två gånger - och inte känner någon irritation alls just nu.  Men jag sitter ändå här med mitt stora vattenglas - för säkerhets skull.


Den vita silduken som vi la över mina salladsblad igår hindrade inte den lilla harpalten - han har gjort ett stort hål i duken - och mumsat vidare.  Plus att han har börjat ge sig på broccoli-bladen. Så nu får vi ta till kraftigare doningar. Annars blir det inga grönsaker kvar till oss. Men han verkar inte gilla sockerärtorna - och det är en väldig tur, för det gör jag.......

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards