Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Birgitta - 24 juli 2010 08:06

Idag har jag fått börja dagen med en Tradolan......


Undrar om grillmarinad hör till sådant man bör undvika?? Något - eller bara slumpen/ödet - har i alla fall orsakat att jag i natt har sovit sämre, varit uppe många gånger och vaknar med kraftigare sveda/irritation än de senaste dagarna.  Där fick jag för att jag var så positiv igår.......

Nertagen på jorden igen.


Eller - jag kanske bara är en hysterika!  Eller vad man nu kallade oss för inte så länge sedan..... 


Nu till något helt annat:

Vi har en liten harpalt som äter upp blasten till mina rödbetor!! Och när vi kom på honom och täckte över rödbetorna så gick han över till salladsbladen..  Så nu är i princip hela mitt lilla grönsaksland täckt med vit tunn duk igen.

Nästa år ska jag organisera det hela lite annorlunda, Vissa saker, ex rödbetor och sockerärtor, växer så det knakar medan dom stackars morötterna inte får en chans mellan dom.

Och - nu har jag stoppat ner två blommor till i min rabatt, en praktriddasporre och en lilja. Hoppas att dom klarar vintern här i Rättvik!!

  

  

  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards