Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Birgitta - 22 juli 2010 07:49

Idag vaknar jag utan den gamla vanliga irritationen - så skönt - men jag sitter ändå här med ett glas vatten och en mugg kaffe....

Just in case....


Ett av problemen med att stjälpa i sig en massa vatten och kaffe är ju att det ska ut också - och tyvärr kan det ställa till en del problem. I går t ex. När jag verkligen hade det jobbigt när jag vaknade och drack MYCKET vatten (som visserligen hjälpte - det irriterade försvann). Vi - M och jag - fick för oss att åka ut till Bro Hof och titta på ProAm-spelet inför den stora golftävlingen som börjar där idag.

Som vanligt: det sista jag gör innan jag ger mig iväg (framförallt efter en halvjobbig morgon) är att besöka toaletten. Till Bro Hof tar det max 30 minuter att köra. Väl där tvingar jag M att köra en omväg förbi en skogsbacke där jag kan sätta mig, innan vi kan parkera ute på ett stort fält och promenera 1½ km.  Och när vi väl är framme vid golfbanan letar jag rätt på första bästa BajaMaja. Sedan lugnade det ner sig.... 


Bro Hof är en helt fantastisk anläggning. Så vacker!!! Svindyr att spela för oss vanliga människor men att lulla runt där igår - innan själva tävlingen har börjat och titta på proffsen som spelar sig runt banan tillsammans med några lyckliga amatörer - var inte helt fel.

Normalt brukar golfbanor ha en liten kiosk efter nio hål där man kan köpa sig något att äta - på Bro Hof är kiosken i form av ett vitt lusthus!!

En rolig detalj nu på tävlingen är att SAS är en av sponsorerna - så vid varje utslagsplats stod det små flygplan som markerar var spelaren ska stå.

  

  

  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards