Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Birgitta - 20 juli 2010 06:59

Jag vill inte  vara en gnäll-kärring, och min avsikt är inte att gnälla - men jag blir så erbarmerligt trött på denna uretrit ibland. Trött på att det nästan hela tiden svider och irriterar, trött på att vara toanödig mest hela tiden, trött på att alltid, alltid behöva fundera på : var finns närmaste toa???, trött på att springa upp fyra, fem gånger på natten för att skvätta ur mig några centiliter.....


Samtidigt är jag ofantlligt glad och tacksam fför varenda stund som inte också innebär kramper och smärta. Och jag är självklart glad att jag inte har en dödlig sjukdom.


Det skulle bara vara så skönt att bli av med detta elände....  Jag har ju dagar när det känns nästan helt bra - längtar efter en sådan just nu...... Är - som ni kanske förstår - inne i en svid - irritation - och träng-period.


Jag fick ett mail för några dagar sedan från en kvinna som tipsade om att havtornsolja har visat sig ha en positiv effekt på uretrit. Hon arbetade på ett företag som saluför ett kosttillskott med denna olja i och erbjöd mig att testa. Jag tycker det låter spännande och väntar på att höra från henne igen. Min enda lilla fundering är att eftersom orsaken till uretrit kan variera så kanske havtornsoljan bara hjälper mot vissa typer av uretrit - och inte mot andra. Men det kan ju aldrig skada att testa - man lär väl inte bli sjukare av det...


Kosttillskottet heter Membrasin.







Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards