Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Birgitta - 8 juli 2010 08:25

Jag känner mig som om jag vore 30 år yngre!!


Hela dagen igår, hela natten och den stund nu på morgonen när jag varit uppe, så har min kropp uppfört sig exemplariskt. Jag sprang runt i lite affärer igår och gjorde en del ärenden, handlade bl a lite kläder till svärmor så att hon får något nytt och fräscht nu på sommaren (hoppas bara att det passar....) vattnade dotterns grönsaksland och handlade hem mat till helgen.  Allt utan den minsta tanke på var det kunde finnas toaletter!

Ljuvliga känsla!!


Jag önskar verkligen att alla mina medystrar i denna djävulska uretrit-värld får uppleva den enorma lättnad som infinner sig när kramper, smärta och trängningar släpper. Det är obeskrivligt - och svårt att förstå för den som inte varit i uretrit-helvetet.


Nu ska jag studsa ut i den underbara svenska sommaren!!


PS - jag har varit lite rörig i huvudet och blandat ihop mina dagnummer - så idag har jag fått uppdatera en vecka bakåt och den noggranne läsaren kommer att finna att det finns glapp i serien längre tillbaka i tiden. Men - jag tror att jag är på rätt siffra nu igen....  DS


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards