Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Birgitta - 7 juli 2010 07:49

Jag vågade bada halva mig - kanske blir jag modigare vid nästa tillfälle. Fast  badandet bestod mest i att slunga runt 2-åriga barnbarnet i vattnet så att hon tjöt av glädje.


Jag blir lätt lite överentusiastisk. Igår morse - när jag jublade över att kroppen kändes så bra - så trodde jag ett tag att jag blivit som 'vanliga människor'. Men riktigt så bra var det inte. Dvs om jag dricker en massa vatten och/eller kaffe så måste blåsan tömmas inom en kort tid. Klarar alltså inte att hålla så stora mängder. Hade glömt detta - och gav mig ut på en bilfärd i går förmiddags och tvingades till ett antal oplanerade toa-besök innan morgonens drycker hade runnit igenom. Sedan var det lugnt igen.

Och framförallt - fortfarande inga som helst smärtor eller kramper. Det är så fantastiskt skönt att kunna röra sig utan dessa knivar som skär genom kroppen vid minsta rörelse.


Idag styr vi kosan mot Sbg igen - det har varit ett förfärligt rännande upp och ner genom Sverige denna sommar - och det känns lite sorgligt. Här är så underbart skönt. Detta år har det verkligen blivit sommar. En del år har det bara varit regn och blåst nästan hela semestern, men icke i år. Vi får njuta av sol och värme nästan varje dag. Härligt!!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards