Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Birgitta - 5 juli 2010 11:26

Just nu testar jag tekniken - sitter i bilen på väg söderut igen och bloggar 'i farten', dvs kan intyga att det mobila bredbandet fungerar även i en bil som rullar. I alla fall när vi kör genom områden med täckning. Har just passerat Umeå....

Är en smula orolig för hur den här resan ska avlöpa - kroppen är inte på sitt bästa humör och gårdagen var riktigt jobbig. Framförallt med trängningar. Jag tycker det blir ganska pinsamt när jag är den enda som måste lämna middagsbordet fyra gånger under en middag. Och jag försökte verkligen hålla mig så länge som möjligt. Men när dessa trängningar slår till då är det kört. Går inte att hålla fokus på annat och att delta i konversationen runt matbordet är inte att tänka på.


Natten fortsatte i samma stil, med den skillnaden från tidigare nätter att det började regna så jag fick springa i det blöta.....


Naturligtvis hann vi med en golfrunda i Skelleftå - en kuperad bana med ett litet rött utedass som självklart fick ett besök av mig.

Dessutom hade en liten luggsliten ren beslutat sig för att bosätta sig på övningsgreenen framför klubbhuset. Den såg lite ensam ut....

    


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards