Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Birgitta - 3 juli 2010 12:22

I går kväll var det kört igen!

Resan upp till Skellefteå gick bra, vi fick middag när vi kom fram och sedan körde vi till en annan liten by där det var en jazzkonsert i kapellet. Riktigt häftigt bra musik - men där någonstans satte mitt elände igång igen.

Det började så smått med irritation, sedan kom trängningarna. Som tur var inga smärtor eller kramper, men tillräckligt med trängningar och irritation för att det sedan blev helt omöjligt att sova.

Det går helt enkelt inte att sova när man hela tiden känner sin urinblåsa och sitt urinrör. Hur jag än låg, på rygg, på mage, på sidan - samma frustrerande känsla.

Jag somnade inte förrän framåt 3-tiden och då hade jag varit minst fyra gånger på dass - och då menar jag verkligen dass - utedass. Helt OK, rent och fräscht. Och det var faktiskt en rätt häftig känsla att kliva ut i morgonrock och trätofflor i den ljusa, halvljumma sommarnatten och vandra fram till dasset. I den totala tystnaden. Bara frustrerande - jag ville ju helst sova.


Jag fick till slut några timmars sömn - men besvären är kvar. Jag jobbar på att hålla humöret uppe och hoppas att det inte blir värre än så här.


Vid en av de nattliga vandringarna tog jag med mig telefonen och tog lite bilder - gjorde en liten 'road-movie' av min vandring till dasset - som jag här delar med mig av till er:

              


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards