Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Birgitta - 2 juli 2010 06:54

Jag mår oförskämt bra!!!


Om jag tänker tillbaka bara två veckor så är det knappt jag kan tro att jag har samma kropp. Då var jag på väg till Gbg och var mitt i ett fruktansvärt uretrit-skov.

Nu sitter jag utanför Ö-vik, på ett enkelt litet hotellrum vid Veckefjärdens Golfbana och har överhuvudtaget ingen som helst antydning av något som kallas uretrit.

Vi körde upp hit igår och det behövdes inga extra stopp via bensinmackar eller i buskar för min skull. I natt har jag varit uppe en gång och i övrigt sovit som en stock.

Kan det vara luften vid Höga Kusten som har denna fantastiska påverkan på mig?

Nu är vi uppe ganska tidigt, ska äta frukost och sedan gå en runda på Foppas golfbana. Det ska bli jättekul! Den ligger fantastiskt vackert, alldeles vid vattnet. Och vädret är suveränt härligt. Man kan inte ha det bättre.


Det finns en liten 9-hålsbana med bara korthål och den gick jag runt några varv i går kväll. Tog bara några klubbor i näven och några bollar i fickan. Första varvet gick M med, andra varvet gick jag själv. Och njöt av min smärtfrihet, av ljuset, av utsikten.


Efter golfrundan - och lite mat - kör vi vidare. Målet är en liten by utanför Skellefteå.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards