Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Birgitta - 26 juni 2010 14:47

Midsommarafton blev en riktigt skön dag. Solig och varm. Inget grodhoppande kring majstången dock - det blev en golfrunda istället....

Men självklart blev det färskpotatis med sill, gräddfil och gräslök efter golfrundan, följt av jordgubbar med lättvispad grädde. Nubben hoppade vi dock över....


Kroppen uppförde sig helt oklanderligt hela dagen. Jag vet att jag upprepar mig - men att efter den fruktansvärda helgen kunna gå en hel 18-hålsrunda utan minsta problem är en fröjd som bara dom som upplevt kontrasterna mellan kraftig smärta och total smärtfrihet - på bara några dagar - kan förstå. Dessutom spelade jag riktigt bra - vann vår lilla inofficiella tävling....


Tyvärr blev natten lite småstökig - vid 3-tiden hade jag nog hunnit med fem  eller t o m sex toabesök. Men det var nog bara en tillfällig trängningsdipp för nu idag känns det bättre igen.


Idag startade vi dagen tidigt genom att ta våra vänner till Fotografiska - vi var där nästan prick 10 när dom öppnade. Jag har gjort reklam för detta nystartade museum tidigare - men det kan inte upprepas för ofta: om ni har möjlighet - ta er dit. Det är ett häftigt museum i en fantastisk byggnad.


Här kommer några bilder: utsikten från kaféet högst upp, bokhandeln vid entrén och deras häftiga logotyp:

  

  

  


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards