Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Birgitta - 15 juni 2010 08:09

Idag är jag lite tillbaks där jag var för några veckor sedan - molvärk när jag vaknar. Minst en trea på min skala. Jag tror faktiskt det beror på den uteblivna Gepan-behandlingen förra veckan.

Om Gepan är till för att 'laga' ytan i min urinblåsa, och man ska ha minst fyra behandlingar i rad, och jag har fått två och sedan hoppas en vecka över - då är det fullt möjligt att det fortfarande är lite trasigt i urinblåsan. Och därav molvärken.

Tror jag i alla fall - så lekman jag är......

Så nu ska det drickas vatten, vatten, vatten - och lite kaffe.


Dessutom var gårdagen en dag av upp-och-ner. Stunder utan någon smärta alls, sedan helt plötsligt knipskarpa kramper - sedan smärtfrihet igen.  Så höll det på under en stor del av dagen. Så jag längtar faktiskt efter Gepan-behandlingen jag ska få i morgon. Måtte dom bara ha fått hem medlet nu så att det inte blir som förra veckan. ....


För att bli lite glad så köpte jag igår en dekoration till en av mina krukor - visst blev det fint?

  


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards