Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Birgitta - 11 juni 2010 04:14

Jag borde vara van vid det här laget - van vid uretritens nyckfullhet - men jag kan ändå inte låta bli att undra vad det är som styr kroppens olika beteenden och reaktioner.

Molvärken som jag klagade på i går morse, den försvann efter några timmar och resten av dagen blev en bra dag - bara lite för mycket toaspring. Men det var antagligen en följd av att jag satte i gång att dricka kopiösa mängder med vatten.

Kvällen var helt fantastiskt skön, och eftersom väderprognosen för helgen är att det ska bli kyligare och regnigt så tog jag mig en tur till golfbanan vid 19:30-tiden och gick nio hål - alldeles ensam. Så skönt! Kunde gå fort, utan att ha ont, och jag njöt av promenaden, naturen, golfen, värmen, solen. Jag t o m spelade bra!!

Åt en kvällssmörgås tillsammans med M när jag kom hem och kröp i säng vid 23-tiden.

Och då - precis då - slår uretriteländet till.

Helt plötsligt, utan någon som helst förvarning, är smärtnivån uppe på en fyr/femma - och jag fattar absolut ingenting. Varför? Vad har jag gjort nu?

Petar i mig en Tradolan och väntar på att det ska gå över - men det gör det inte. Sover dåligt hela natten, slumrar, går på toa, vrider mig.

Sedan - återigen helt plötsligt - vid 3:45 ungefär - så är smärtan borta. Helt borta! Sömnen också.

Jag blir icke klok på detta!!!


Men - smärtfrihet klagar jag inte på......


Skulle bara vilja sova några timmar till - men är fullständigt klarvaken. Tröttheten kommer väl när det borde vara dags att stiga upp....

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards