Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Birgitta - 7 juni 2010 08:18

Lite statistik över gårdagens tillstånd:

Smärta = 0

Kramper  = 0

Trängningar = 0,5

Toabesök i natt = 3


Summa summarum: helt OK! Igår glömde jag t o m bort emellanåt att jag är en uretritare. Jag kände mig alldeles vanlig. Gissa om jag är glad!!


Igår var det dags för ytterligare en damtävling i golf (ursäkta om detta börjar bli lite tjatigt...). denna gång något som kallas 'Huldas Cup' och är en tävling mellan flera (sex eller sju) klubbar i Dalarna. Igår spelade vi på Säters Golfklubb. Men igår var vädrets makter inte med oss. Det var sol, spöregn, åska, sol, spöregn, åska i tre timmar - sedan bröt dom tävlingen för åskan tog aldrig slut. Snopet!!

I Rättvik hade det inte regnat eller åskat på hela dagen..... Det verkar som att Siljan har en magisk kraft och håller undan många oväder - här är ofta bättre väder än i övriga Dalarna.


Det är så vackert i naturen nu - massor med blommor som man kan plocka och njuta av:

    



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards