Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Birgitta - 6 juni 2010 08:06

Nationaldag - och flaggan är hissad!! Klarblå himmel, alldeles vindstilla och t o m lite varmare än de senaste dagarna.  Livet är egentligen helt OK!


Jag har dessutom på allvar börjat praktisera en del av de råd jag fått, vilket innebär att jag tänker mer på vad jag äter och dricker ordentligt med vatten. Försöker i alla fall.

Sent ska syndaren vakna - heter det ju - och äntligen börjar det gå upp en liljeholmare i min skalle. En insikt att det kanske är så att jag kan styra/påverka hur kroppen mår - i alla fall till en viss del. Fast med hjälp av lite läkemedel, för dom tror jag är nödvändiga.

Jag tror att det handlar om att dra igång en positiv spiral: läkemedlen lägger grunden, sedan bygger jag på genom att skapa förutsättnigar för att dom ska vara effektiva, t ex genom att dricka ordentligt & genom att undvika sådant som jag misstänker har negativ påverkan.


Men - man har aldrig några garantier, så är det ju.


Men morgon-molvärken finns inte idag!! Skönt!

Och gårdagen var som helhet en väldigt bra dag. Vi blev - av goda vänner - bjudna på Rättviks Travets restaurang (aldrig varit där tidigare) och förrätten bestod i en röra på rökt renkött som såg väldigt god ut (vilket också bekräftades av M och våra vänner....) -  men jag lyckades behärska mig och avstod från att ens smaka på det. 


Om det är anledningen - eller att jag druckt mycket vatten - eller något annat oförklarligt - det vet jag inte , men jag har som sagt inte ont någonstans just nu!!!

  


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards