Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Birgitta - 29 maj 2010 07:15

Jag är nog det mest korkade som går i ett par skor......


Efter alla mina år med denna vidriga uretrit så kom jag ju på i vintras att jag nog ska undvika att äta rökt kött eftersom det troligen förvärrar mina symptom. Och jag har varit ganska duktig. Ända tills igår då jag - min jubelidiot - smäller i mig en hel grillad choritzo. Tillsammans med grillade grönsaker (framförallt paprika & lök) samt en sallad.  Och visst är choritzon en rökt korv???

Gott, gott var det - men nu sitter jag här med eldkotet  brännande i underlivet igen.

Och undrar vad jag har i huvudet!!!!


Jag har ju mått så bra i drygt en vecka nu. Den lilla molvärk som jag kände i går morse försvann ganska snabbt - utan hjälp av tabletter - och sedan flög jag fram på smärtfria vingar hela dagen. Bl a har jag nu äntligen fått mitt lilla grönsaksland på plats, pallkragarna är fyllda med jord och frön är sådda.


Min strategi för att försöka bli av med smärtan nu är dels att jag tagit en Tradolan dels har jag börjat stjälpa i mig massor med vatten för att se om jag kan skölja bort resterna av det rökta som stör min urinblåsa.


Vill inte in i ett dåligt skov igen. Har fått smak för att vara frisk!!!



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards