Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Birgitta - 14 maj 2010 14:28

Jag onskar att jag kunde vara mer positiv och uppmuntrande i min blogg. Det kanns ibland som att jag bara skriver om elande. Men tanken med min blogg ar ju att beratta hur det ar - eller kan vara - att leva med Uretrit och just for tillfallet ar det inte roligt alls.

Jag har redan berattat om gardagen - det trista ar att den lattnad jag kande i gar kvall ar som bortblast nu pa morgonen. Attans, attans, attans!!!!


Sa det blir en Tradolan for att forsoka lindra det som gar att lindras och sedan blir det forsiktiga rorelser, dvs ga sakta, satta sig forsiktigt osv.


Antagligen blir det inget besok pa nagon golfbana idag for regnet fullstandigt vraker ner och det aaskar sa att det skraller mellan husvaggarna.


Ett av mina knep for att 'overleva' Uretriten ar att hitta pa roliga saker sa att jag far bort tankarna fran min smartande kropp.

Idag far det bli nagot att gora inomhus, t ex besoka nagot museum eller hitta nagon rolig affar att vandra runt i. Kanske bio.

Av Birgitta - 14 maj 2010 05:35

En liten kvallsrapport innan jag kryper i sang.

Nu ar klockan ca 22:30 och antligen, antligen har det varsta slappt for denna gang.

Dagen har helt gatt i krampernas tecken. Det ar lange sedan jag hade sadana kramper. Smartor och trangningar har varit ganska frekventa gaster i min kropp men kramper var det lange sedan jag kande av.

Det gor sa ont nar det skar genom hela kroppen for varje steg man tar. Hela tiden....  Och Tradolan hjalper inte mot kramperna - sa det finns inget som lindrar.


Men vid 20-tiden borjade det klinga av och nu - precis just nu - kanner jag inte av nagra kramper. Puh!!   Sa skont!!  Badar gott for natten.


Vaderprognosen hotar med regn i morgon - mycket regn. Och vi som planerat att stotta de svenske som spelar Valero Open har i San Antonio. Vi far val se hur det blir - bade med spelet och med att aka och titta pa.......


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards