Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Birgitta - 11 maj 2010 15:46

Jag vet inte om Furandantinen gör någon nytta, men huvudvärken är i alla fall borta.

Och hela gårdagen var helt fantastisk - hade inte ont någonstans på hela dagen.

Men sedan kom natten - och då är det samma visa som vanligt nästan, dvs toabesök på toabesök hela natten lång.

Och idag har det börjat lite sämre - sitter här nu och blir mer och mer frustrerad över att dagsformen idag inte verkar bli lika bra som igår.


På något sätt är det extra trist när man vill vara fit for fight för att göra en massa roliga saker. Det lägger sig en lite nedstämd filt över min tillvaro när underlivet bränner som eld.  Jag är i och för sig van och jag kommer att köra på som vanligt - möjligen i lite långsammare tempo. Men den där sköna lätta känslan av att inte ha ont någonstans är så mycket trevligare än denna känsla av eld och sveda.


För någon vecka sedan efterfrågade jag namn på en bra urolog/gynekolog i Gbg-trakten - och fick också i alla fall ett svar.

Nu undrar jag om det är någon som känner till en bra läkare i Sundsvalls-trakten!!   Skicka mig ett mail om ni kan rekommendera någon bra - som förstår sig på uretrit.


Igår visade sig i alla fall solen, visserligen i kombination med vindar av kulingstyrka, och det blev så där varmt och skönt. 90 grader F - motsvarar väl ungefär 30 grader C. Helt OK med andra ord.

 



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards