Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Birgitta - 4 maj 2010 08:17

Jag är lite förvånad - efter en fantastiskt bra dag följde en mindre bra natt. Jag har nog varit uppe minst fyra gånger i natt - och det är minst två gånger för mycket- och ont gjorde det.....

Fast - när jag vaknade var jag helt smärtfri igen och just nu känner jag absolut ingenting.

Det kanske bara var ett kort återfall.


Jag brukar tänka ibland på en musikal som jag såg för jätte, jättemånga år sedan. Den heter 'Martin Guerre' och är skriven av samma kompositörer som skrev Les Miserables och Miss Saigon. I denna musikal förekommer tre äldre damer som har ett nummer tillsammans där dom sjunger om det där att bli gammal. Den ena av dem har en rad där hon beklagar det faktum att hennes gamla gubbe måste 'get up to pi seven times a night' varpå de andra gummorna suckar högt och tycker så synd om henne. Och vi i publiken skrattar glatt. Jag med.  Hade ingen aaaaaaning om att några år senare - och innan jag blev en gammal gumma - så var det jag som skulle springa upp - ibland sju gånger varje natt.


Fast i natt var det ju bara fyra.........

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards