Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Birgitta - 3 maj 2010 21:17

Det håller fortfarande i sig - det helt fantastiska som har hänt: jag har inte ont någonstans!!   Och känner inte hela tiden att jag har ett urinrör som irriterar eller en urinblåsa som trycker och tränger.


Jag kom helt plötsligt på att det blivit ny månad - dags att redovisa min uretrit-statistik för april. Rent generellt har april varit en jobbig månad. Inte så mycket kramper men ont, ont, ont, nästan jämt, och jobbiga nätter.

Några bra dagar i början och någon bra dag i mitten, men i övrigt riktigt jobbigt nästan hela tiden.......


Så här ser staplarna för april ut:

  

Av Birgitta - 3 maj 2010 14:17

Åter i Sumpan!


I går fattade äntligen min kropp att jag var less på konstanta smärtor. Jag tog en Tradolan på morgonen - och sedan försvann det onda helt. Har inte kommit tillbaka än.

Tänk - bara att vakna i morse och ligga i sängen och inte känna det onda som suttit där varenda morgon under en lång tid. Så skönt!


Är det dom fyra cortisonbehandlingarna som äntligen gett effekt?  Eller är det bara ännu en nyckfullhet av uretriten?   Tänker inte grubbla - bara njuta så länge det varar.

På köpet har också trängningarna minskat och toabesöken gör inte ont.


Uppe i Rättvik lämnade jag mina fyra pallkragar - brunmålade. Om tre veckor ska dom fyllas med jord och sedan ska där sås allt möjligt. Det jag allra helst skulle vilja odla är Mache-sallad men har inte hittar frön till det någonstans. Bara vanlig sallad & isbergssallad i en massa olika former.

  



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards