Alla inlägg den 25 april 2010

Av Birgitta - 25 april 2010 09:19

Kort redogörelse för lördagens uretrit-status:

-   inga smärtor

-   inga kramper

-   inga kraftiga trängningsbesvär - jag fungerar inte som en helt frisk människa, men jämfört med hur det är under mina dåliga perioder så var gårdagen en bra dag.

Jag har börjat göra det till en tradition att lägga värmedynan på magen - på max värme - medan jag ligger i sängen och läser när det är sovdags. Inbillar mig att det gör nytta - och det kan ju i varje fall inte skada.


'Lekte' med barnbarnet större delen av dagen i går. Det är så roligt för hon är en så positiv liten tjej. Alltid glad och full med energi - och så älskar hon Pippi, så det är mycket Pippi - på tröjor, sockor, trosor, Pippis häst som gosedjur och Pippi på film.

En av mina små egenheter sedan många år är att jag gillar svart-vita kossor - i alla former - och det är hon väldigt fascinerad av. Hon går runt i lägenheten och pekar och säger muuuuuu.

Många muuuuu blir det - för det finns gott om kossor. Här kommer ett litet smakprov:

  



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards