Alla inlägg den 23 april 2010

Av Birgitta - 23 april 2010 07:01

Körde med värmedyna och Tradolan i går kväll igen - men det fungerade inte riktigt på samma sätt denna natt.  Har i och för sig inte haft ont -- men har varit på toa tre gånger. 

Annars var gårdagen riktigt bra, förutom att jag fick ett återfall på efttermiddagen.

Dagen började hos min läkare - med den vanliga behandlingen.

Därefter var det 'shoppingdags'. Inte för mig, utan för en vänninna från Rättvik som var nere i Sthlm för att leta efter en klänning som hon ska ha på sin ena dotters bröllop i sommar - så hennes andra dotter och jag var smakråd. Och nog fick hon prova klänningar alltid. Det var kul - och min kropp skötte sig bra, ända till tre-tiden. Då hände något. Som en blixt från en klar himmel så satt smärtan där och helt plötsligt kunde jag kanppt gå igen.

Jag petade i mig en Tradolan till (finns alltid i handväskan) och lyckades ta mig hem - med tunnelbana och en lugn och värdig (!!) promenad, där allt mitt fokus låg på att bara hålla mig upprätt. Så det kan bli..........


Det onda släppte efter någon timme - och har inte kommit tillbaka. Så det var nog bara en tillfällig dipp.


Nu har jag fått tre cortison-behandlingar, en i veckan, och det borde väl börja göra nytta tycker jag.


Sen önskar jag att det kunde börja bli lite varmare. Idag strålar morgonsolen från en alldeles klar himmel, men det är bara EN plusgrad. Och igår föll det snöflingor. Det är trots allt slutet på april - nu måste vintern snart ge upp!!






Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards