Alla inlägg den 19 april 2010

Av Birgitta - 19 april 2010 07:21

Irritationen jag kände i går morse försvann under förmiddagen och dagen blev riktigt bra. Däremot är irritationen tillbaka nu på morgonen så det verkar vara något slags 'system'. Det är tredje morgonen i rad som jag känner av uretriten när jag vaknar men sedan försvinner symptomen efter någon timme.

Märkligt! Fast bra.

Det märkliga är att jag har inte ens tagit någon värktablett för att bli av med smärtan - det har bara försvunnit av sig självt.

Och -varför kommer irritationen/smärtan under natten? När jag ligger stilla i min säng och sover? Kan någon förklara det?

Ur trängningssynpunkt har dock natten varit OK - två toa-besök = överkomligt.

Även gårdagen var bra ur trängningssynpunkt. Jag kunde i princip klara mig i snitt två timmar mellan toa-besöken - hela dagen. Och det är 'kors i taket' för en som brukar besöka det lilla huset (eller rummet) en gång  timmen - eller oftare.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards