Alla inlägg den 13 april 2010

Av Birgitta - 13 april 2010 05:49

Igår kväll fattade jag ett självständigt beslut!!

Jag slutade ta den nya medicinen, återgick till att ta min anti-inflammatoriska på kvällen - och tog en Tradolan innan jag somnade.

Dessutom plockade jag fram min elektriska värmedyna och satte full fräs på den medan jag låg och läste en stund. Först låg jag på den en stund, sedan la jag den på magen - så jag blev genomvarm i underlivet.

Resultat:  jag har bara varit uppe en gång i natt. Vaknade visserligen 05:30 med smärtor av nivån 4 igen - men i alla fall..... Har tagit en Tradolan nu på morgonen också, så smärtorna släpper nog snart.


Igår morse var jag ju relativt smärtfri men det ändrade sig under dagen - och blev ganska illa, så jag kände att det nya jag testade inte gjorde mig bättre - snarare tvärtom.

Jag förstår min läkare som ville testa en annan medicin på mig, en medicin som andra patienter svarat bra på. Men det är ju det här som är det knepiga  med uretrit - det finns inte EN behandlingsmetod som fungerar på alla.

Alla prövar sig fram.  Med mer eller mindre lyckat resultat.


Tänk om något läkemedelsföretag kunde satsa pengar på att hitta något för uretrit som blev lika revolutionerande som Losec blev för magsårspatienter!!


Jag tog faktiskt bilen in till stan igår - och det var en himla tur. Jag hade inte fixat tunnelbanan. Jag hann precis till Hötorgsgaraget innan det var akut läge för toabesök. Till min stora lycka hade dom en toalett nere i garaget - som öppnades med hjälp av koden på parkeringskvittot....


Dessutom har jag kommit på hur jag ska hantera hortensian: MYCKET VATTEN!!!



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards