Alla inlägg den 12 april 2010

Av Birgitta - 12 april 2010 09:35

Nu har den värsta smärtan gett med sig - nu är det bara trängningarna kvar. Men dom är desto värre.

Jag har nog varit på toa en gång i halvtimmen hela morgonen. Blir lite jobbigt. Och jag måste iväg på några aktiviteter nu. Vet inte hur det ska gå. Åka tunnelbana och vara kissnödig hela tiden är inte roligt.

Men det får ordna sig.


Men jag har ett annat - världsligt - problem som kanske någon kan hjälpa mig med. Köpte en jättefin hortensia med många mörkröda blomklasar på, före helgen. Jättefin - och inte billig.

Efter tre dagar i min vård ser den ut som på bilden. Vad har jag gjort för fel? Är det kört eller går den att rädda????

  



Av Birgitta - 12 april 2010 06:21

För att travestera Povel: 'det är mååååååndag morgon ........'. Mitt huvud är inte särskilt tungt men jag har detso mer ont av min uretrit.

Vaknade av den brännande smärtan i underlivet och stönar inombords - vill inte, vill inte, vill inte ha ont igen!!!!!


För någon vecka sedan hade jag tagit en Tradolan och väntat på att den kanske skulle hjäpa - men jag har inte riktigt fått kläm på hur jag kan blanda mediciner  numera.

Dels började jag ju med Lyrica i förra veckan och tydligen ska jag inte blanda den med Tradolan - det blir för mycket för kroppen - dels har jag flyttat Naproxan (min anti-inflammatoriska) till morgonen (på min läkares inrådan, tog den tidigare på kvällen) och då vågar jag inte ta en Alvedon samtidigt.

Så just nu sitter jag här lite smått desperat och funderar på hur jag ska klara av den här dagen.


Utanför fönstret ligger en blöt dimma som ett kladdigt grått täcke som inte precis hjälper till att lyfta själen.

K'änns mer som en höstmorgon än en vårmorgon.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards