Alla inlägg den 9 april 2010

Av Birgitta - 9 april 2010 13:49

Jag vet inte vad det är som hänt med min kropp. Jag har så attans ont så jag håller på att krypa på väggarna......

Varenda rörelse skär som en kniv genom kroppen. Vill inte ta ett enda steg i onödan - så här sitter jag och börjar tycka synd om mig själv.

Och fräser åt M - fast han hjälper mig att fixa så min mailbox blir bättre.


Jag måste ut och handla lite men jag fasar för det.


Måtte detta gå över fort, fort för jag står snart inte ut längre.


Det trista är att all energi går åt till att orka med denna smärta. Det finns ingen ork över för något annat. Och bara det tär ju på humöret.  Man vill göra en massa saker - jag skulle t ex behöva dammsuga. Men dammråttorna får leva ifred idag.

Jag fixar knappt ens att sticka - fastän man sitter stilla då.   Jag måste laga fodret i en av mina favoritkjolar som jag vill börja använda nu när våren  närmar sig - men det får också vänta tills denna jobbiga period är över.


Jag har via SMS fått några råd av min läkare - hoppas dom hjälper under eftermiddagen.


Det enda positiva i eländet är att vädret är lika attans trist som jag känner mig så jag längtar inte ens efter att gå ut........

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards