Alla inlägg den 6 april 2010

Av Birgitta - 6 april 2010 08:23

Tyvärr är det nog så att de bra dagarna är över för denna gång......


Igår hade jag jobbigt i princip hela dagen. Först molvärk, sedan trängningar och till slut smärta. Hela batteriet på samma dag...... 


Jag försökte mig på en promenad när det värsta busvädret hade lagt sig. Vi skulle besöka svärmor och jag fick för mig att gå hela vägen och så här gick det:

Kunde hålla en ganska bra fart, så mer ont än så gjorde det inte då. För att komma tll svärmor måste man runda Bromma Flygplats och jag valde den norra vägen igår. När jag passserat kortändan av landningsbanan blev toa-behovet för starkt så jag tog av en gångväg in till vänster och kröp in bland hagtornsbuskarna och satte mig.....

Sedan gick vägen över Bromma Kyrkas kyrkogård, via Kyrksjön till Åkeshov - där var det dags för nästa toabesök. I vanlig ordning fick jag nobben när jag frågade tunnelbanevakten..... men hon rekommenderade caféet intill, vid Trädgårdsbutiken.  Fungerade jättebra. Där fanns toaletter!

Sista halvtimmen fram till Ålderdomshemmet gick bra - där finns det gott om toaletter.

Det värsta var dock att senare på kvällen fick jag riktigt, riktigt ont - och det har jag fortfarande. Idag blir det inga promenader.


Det är väl så att det behövs lite mer cortison-behandlingar och jag har ingen tid förrän om en vecka drygt, så det är bara att härda ut och hoppas att det i alla fall inte blir värre än så här.


Det enda trevliga idag är att solen lyser igen!!



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards