Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Birgitta - 26 mars 2010 08:06

Strax efter att jag hade publicerat min blogg i går morse satte jag mig och läste igenom rapporten från Bjursås som beskriver Dermovat-behandlingarna och där stod faktiskt en sak som jag missat - eller inte tänkt på:

Biverkningar:  övergående sveda

Så - svedan jag kände igår morse var kanske en helt väntad följd av tisdagens cortison-inlägg i urinröret.


Jag höll på att bli smått desperat igår för inte nog med svedan - vid 12-tiden på dagen hade jag så attans ont så jag visste knappt var jag skulle ta vägen. Vid 14-tiden mådde jag illa......


Den värsta smärtan släppte framåt kvällen, svedan gick över, jag har varit uppe 3 ggr i natt.

Just nu känner jag absolut ingenting - åtminstone inte så länge jag är i stillhet!!!


Enligt läkaren som initierat användingen av Dermovat (istället för Terrakortil) så räcker inte en behandling utan man ska ha minst 1/vecka under en tid - så jag har bokat in några behanlingar till. Tyvärr får jag dom inte förrän efter påsk.


Pratade med min syster A-M igår och hon berättade att nu hade verkligen våren kommit till Gbg. Varmt, soligt, krokusar och snödroppar blommar för fullt. Här i Sthlm & Sbg är det fortfarande kallt, grått och vinter.........

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards