Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Birgitta - 24 mars 2010 07:37

Om 20 minuter ska jag ge mig iväg till mitt efterlängtade läkarbesök.

I vanliga fall, dvs om det hade varit innan jag hittade rapporten från Bjursås, hade jag gått dit, pratat med min läkare, fått lite nya recept och sedan gått hem igen - helt enkelt eftersom jag just precis nu mår ganska bra.

Det skulle inte känts så angeläget att få en cortisonbehandling. Å andra sidan vet jag att i morgon kan det kännas helt annorlunda och det är flera gånger - en eller två dagar senare - som jag faktiskt ångrat att jag inte tagit en behandling.


Nåväl - min plan för idag är att be min läkare ge mig av den starkare cortisonvarianten. Vet ännu inte om hon är villig att göra det.......


Arbetet med den uppdaterade web-sidan framskrider - men går nog lite saktare än vad jag hade planerat. Det som ställer till största problemet är faktiskt att få till en bra forum-funktionalitet. Det visar sig kanske behövas lite mer web-teknikkompetens än vad vi besitter i familjen.

Men - vi har inte gett upp än.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards