Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Birgitta - 17 mars 2010 08:36

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - med risk för att vara tjatig: 

denna uretrit gör livet till en berg-och-dalbana.

Först så är man dålig, så blir man lite bra, så blir man sämre, så blir man jättebra, så blir man riktigt dålig osv osv.  Så håller det på.

Man kan vara positiv också, och säga att att livet är spännande. Man vet aldrig hur nästa dag - eller natt - ska bli.

Jag måste dock säga att jag skulle må väldigt bra utan denna 'spänning' i tillvaron.


Gårdagen var en bra dag. För en gångs skull ;-) sken solen från en klarblå himmel i Göteborg och vi fick en fantastiskt härlig promenad ute vid Särö. Satt i en skreva i lä från vinden och drack kaffe och njöt av utsikt och känslan av att våren är på väg.

I natt har jag varit uppe tre gånger - det är halv OK - och just nu sitter eldklotet där det brukar - på ca en nivå fyra.  Så det blir en Tradolan till frukost!!!

Här kommer en liten aning om hur vår vandring igår såg ut:

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards