Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Birgitta - 9 mars 2010 06:48

Hela måndagen var en fantastisk dag!  Inte ett uns av smärta eller kramp och bara lite, lite trängning.

På måndagkvällarna övar Sjung Nu-kören inne i Norra Real (mitt i Sthlm) och eftersom det var så vackert väder och jag inte hade ont någonstans så gick jag in till stan. Från Marabouparken i Sumpan. Det gick fortare än jag trodde för jag kunde hålla bra fart, jag var vid Odenplan på ca 1½ timme.

Jag trodde också att jag skulle klara vandringen utan några toa-besök - men det blev värre det.

Vid St Eriksplan började jag desperat leta efter toaletter, vandrade spejande utmed Vasaparken. Vid Odenplan finns Åhléns, jag rusar in - inga toaletter!!! Strax intill ligger Akademibokhandeln - inga toaletter!!! Vad är detta????  Varför har inte större affärer kundtoaletter???

Äntligen - på Stadsbiblioteket - där fanns dom.


Undrar hur mycket mitt psyke styrde mig??? Jag menar, 1½ timme borde man väl klara sig?  Det hade jag ju gjort tidigare på dagen.


I natt har jag varit uppe EN gång , ett tecken på att uretriten vilar. Men - vaknar sedan vid 6:30-tiden av riktigt starka smärtor. Och börjar fundera. Vad gjorde jag igår som kan vara anledningen till att jag har så ont nu. Och minns: att efter sångövningen gick min väninna M (som också sjunger i kören) och jag och tog en croque monsieur på en liten pub. I croque monsieur är det rökt skinka, eller hur? Kan det vara det rökta köttet igen?  Jag hade inte en tanke på det i går kväll - har inte lärt mig än. 

Hoppas att den dumheten inte förstör den bra period som jag igår kände att jag var på väg in i.

När jag kom hem efter sångövningen igår kväll stod det en vacker blombukett och väntade på mig. M är allt bra rar!!!!

  


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards