Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Birgitta - 6 mars 2010 06:08

Just nu är jag lite uppgiven!

Jag har visserligen bara varit uppe två ggr i natt - och det är  bra - men jag vaknade nu, strax före sex, av riktigt jobbiga smärtor.

Visst är det märkligt! Att smärtorna kommer på det här sättet när jag sover!!

Om det börjar göra extra ont efter en timmes intinsiv line dance, efter en lång, rask promenad eller om jag gjort något annat ansträngande (eller ätit rökt kött!!!) , det kan jag möjligen förstå. Men i sömnen??

Nu har jag tagit en Tradolan och hoppas att det hjälper fort - sedan ska jag nog försöka slumra en stund till. Det är ju lördagmorgon. En dag man inte behöver gå upp i ottan.


Jag skulle vilja gå och se en utställning på Bonniers Konsthall idag. Har läst om den i tidningen och den verkar rätt häftig. Jag brukar ju försöka hitta på saker även när jag har ont - för att distrahera bort det onda. Men det finns gränser för hur mycket smärta man fixar att gå på museum med.  Just nu ligger jag nog lite över den gränsen.


Så - nu ska jag låta Tradolanen verka, lägga mig på soffan och ägna mig åt aktiva avslappningsövningar - och hoppas / vänta på att den värsta smärtan släpper.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards