Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Birgitta - 28 februari 2010 06:27

Grå, grå morgon i Sumpan

Grå, grå himmel och mark........

Och ont, ont, ont.

Himla trist just nu, faktiskt.

Dom där lätta, sköna, smärtfria dagarna känns långt borta.


Hela dagen igår satt uretrit-eländet och förpestade min tillvaro och det verkar som att den här dagen kommer att bli likadan. Sådana dagar måste man hitta på något roligt, annars går man under.

Igår var jag på stan med min dotter V och hennes dotter E - och det var en fröjd att sitta på Hurtigs Konditori på Drottninggatan och beskåda E äta räksmörgås med fingrarna. Majonnäs överallt!!

Idag ska jag sy gardiner. Låter kanske trist men jag gillar att sy. Dels får jag något annat än uretriten att tänka på och jag kan hålla mig ganska stilla, dels är det kul att skapa/tillverka något.

Andra syprojekt som ligger och väntar är kjol, tunika, blus, fler kjolar, sängöverkast (tyget har legat i över ett år....)


Och så fortsätter jag mitt googlande efter mer information om uretrit, cystit osv. Och M letar bra verktyg för att skapa forum.


Kanske gör jag några små semlor också.....

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards