Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Birgitta - 24 februari 2010 22:31

Den lilla  molvärken som jag skrev om i morse höll sig ganska lugn under dagen. Lite tätare toabesök än de senaste dagarna - men i övrigt en bra dag.


Sedan vet jag inte vad som hände - för drygt en timme sedan 'small det bara till' och nu sitter jag här med ganska kraftiga smärtor och undrar vad jag gjort för fel. Om det nu är något jag har påverkat.

Förstår inget - mer än att min 'livskamrat' herr uretrit gjort sig påmind  igen.


Klockan är bara ca 22:30 men nu tar jag en Tradolan och kryper i säng och försöker somna bort från det onda. 

Av Birgitta - 24 februari 2010 05:22

Jag hoppas att jag inte är på väg in i ett dåligt skov - men symptomen är illavarslande. Det började på samma sätt förra gången.

Hade en jättebra dag i går men märkte när jag kröp i säng att det började molvärka i underlivet. Den gamla välbekanta smärtan. Inte så stark, men väldigt tydlig. Försökte ignorera den, tänka bort den, men efter att ha snurrat runt in sängen i 45 minuter utan att kunna somna - eller tänka bort smärtan - gick jag upp och petade i mig en Tradolan. Det hjälpte.

Men - efter en hyfsat lugn natt så vaknar jag strax före fem - då har Tradolanet slutat verka och smärtan sitter där igen.

Attans också!!

Så - efter att ha snurrat runt och ägnat mig åt samma ' tänka bort ' övning - med samma dåliga resultat - har jag gett upp.

En ny Tradolan är inmundigad och nu väntar jag på att den ska ha effekt.


Skulle så gärna vilja sova bara en timme till.

Men det är faktiskt längesedan jag satt uppe och skrev så här tidigt - när det fortfarande är mörkt - så egentligen ska jag väl inte klaga.


Min stackars trigger-tumme mår väldigt mycket bättre. Jag var till Handkliniken på Lidingö i förra veckan och fick en cortisonspruta rakt in i tum-fästet. Har jag tur blir jag helt bra. Har jag otur så är triggertummen tillbaka om en månad.




Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards