Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Birgitta - 20 februari 2010 07:48

Det var nog det rökta köttet!!


När min syster A-M var på besök strax före jul åkte vi till Julmarknaden på Steninge. Där såldes rökt kött i en massa olika former, bl a rökt fläskfilé. Mannen som sålde påstod att det var supergott att äta tillsammans med en potatisgratäng. Så både A-M och jag köpte varsin bit. Och M och jag testade tillsammans med en smarrig potatisgratäng och sallad - och nog var det gott alltid.  Väldigt gott!!

Så jag har köpt hem och ätit detta fler gånger nu efter jul. Och när jag tänker efter så har jag blivit dålig efter varje gång. Och det är först nu som jag gör den kopplingen!!

Inget mer rökt kött för mig m a o. Undrar om det innebär slut på rökt lax också??


Natten till idag har jag bara varit uppe EN gång!!  Och just nu har jag inte ont någonstans!!


Igår började jag på allvar arbetet med att uppdatera web-sidan www.uretrit.se.

Dels är den ju lite tråkig dels har jag fått en del ny information och tips från kvinnor som mailat mig.  Jag ska försöka göra den lite trevligare - och dessutom få till det forum som jag har skrivit om några gånger. Med risk för att jag sticker ut hakan för mycket har jag ett mål att lansera en ny version på halvårsdagen, dvs 2 april.


Sitter just nu och tittar ut genom fönstret på snön som fortsätter att falla. Tar det aldrig slut i år??!!

Gick en lång, rask promenad igår - ända från centrala Sthlm hit ut till Sundbyberg. Det finns en vacker promenadväg alldeles utmed vattnet hela vägen. Med fikaplatser och picknickbord. Så här ser det ut just nu:


        

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards