Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Birgitta - 19 februari 2010 07:42

Jag ropade hej lite för snabbt igår morse - riktigt så bra som det verkade just när jag skrev blev det inte sedan - men inte heller på långa vägar så dåligt som dagen innan.

Så - i princip var torsdagen en bra dag ur uretrit-synpunkt.


På kvällen hade jag en liten tjej-middag här hemma och vi hade fantastiskt trevligt - men jag undrar vad det var i maten som jag bjöd på som gjorde att jag sedan var tvungen springa på toa en gång/timme hela natten??


Inga smärtor, inga kramper - bara ett konstant behov av att tömma blåsan. Hela natten! Stön!  Det är ju tur att man i alla fall vaknar........


Jag har ju tidigare skrivit att jag inte märkt av något i matväg som påverkar uretriten. Min läkare har sagt någon gång att man ska undvika rått kött. Jag äter inte rått kött - men jag bjöd på rökt kött igår. Kanske det ger samma effekt som rått kött??


Nåväl - nu verkar det ha lugnat ner sig och just för tillfället mår jag riktigt, riktigt bra!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards