Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Birgitta - 15 februari 2010 07:37

Den molvärk som satt i kroppen när jag vaknade i går morse försvann i princip helt och hållet under dagen - utan hjälp av värktabletter.  Jag hann i alla fall inte med mer än en kort promenad sent på kvällen - men det räckte för välbefinnandet.

Natten har varit lugn - ett toa-besök vid två-tiden, det är allt.


Däremot sitter molvärken där nu när jag vaknar igen, precis som igår, tyvärr några snäpp vassare än igår. Jag har redan hunnit stoppa i mig en värktablett.  Förra veckan var så fantastiskt fri från smärtor så jag blir lite smådeppig av att jag helt klart är på väg in i en sämre period.


Jag ska försöka göra allt man kan för att minimera den dåliga perioden, dvs avslappning (aktivt fokusera på att slappna av i bäckenbotten), mental träning (försöka ha en positiv inställning till min kropp fastän den gör ont + inte springa på toa oftare än vad jag verkligen behöver (jag är dålig på det....)) och ta värktabletter (och hoppas att dom hjälper).


Sedan är det bara att hålla tummarna, uthärda och vänta på att det går över.


Ska också börja jobba på att fräscha upp och förbättra www.uretrit.se.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards