Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Birgitta - 10 februari 2010 06:07

Än så länge håller det i sig - eller håller den sig lugn - uretriten - kanske man ska säga.

Hela gårdagen var totalt besvärsfri och jag har sovit bra i natt. Bara några toa-besök - men inget att klaga på.


Kroppen känns så lätt när den mår så bra och det är en fröjd att kunna sträcka på stegen och gå riktigt fort, att kunna röra sig obehindrat.


Sådana dagar försår jag dom som springer tjejmilen eller åker Vasaloppet. Eller åtminstone förstår att man kan göra det.

Under mina dåliga dagar, särskilt när jag har varit dålig länge, så länge så jag har glömt hur det är att INTE ha ont, då brukar jag titta förundrat på dessa människor som springer, cyklar, skidar, hoppar och håller på. Titta och undra hur dom kan?? Har dom inte ont? Hur är det att inte ha ont?

Men som sagt - just nu vet jag att när man inte har ont kan man gå, springa, hoppa hur mycket som helst.....

Och det är härligt!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards