Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Birgitta - 3 februari 2010 07:58

Jag har hamnat i ett märkligt mellanläge, inte riktigt bra men inte heller riktigt dåligt.

Och egentligen är väl det bra antar jag - att det i alla fall inte är riktigt dåligt....

Men det känns lite märkligt. Det ligger något dovt och stör, irriterar, jag måste springa på toa lite för ofta men ändå inte så ofta som jag är van vid när jag är dålig.

Det bästa är dock: inga kramper!! Tack och lov!!


Så min slutsats är att jag nog är inne i ett bra 'skov', med en liten touch av uretritfeeling. Och det är helt OK.  Håller det sig på den här nivån är jag nöjd, det här går att 'leva' med. Jag kan gå och jag kan fokusera på annat än min smärtfyllda kropp.


Jag såg på Malou's program 'Efter tio' igår. Denna vecka har hon temat: 'smärtor som saknar diagnos' och då tänkte jag på oss uretritare. Många av oss har ju gått länge och hos flera olika läkare innan vi - förhoppningsvis - får diagnosen kronisk uretrit och kan börja få en lindrande behandling - om vi har tur.

Att ta kontakt med 'Efter tio ' och berätta om kronisk uretrit är en aktivitet på min lista - men jag har inte kommit mig för än. Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig - och vad jag egentligen vill med att kontakta dom.

Kanske ska jag göra det nu - med koppling till veckans tema.....


Malous program går att se på PC''n - närsomhelst, gratis. Gå in på www.tv4.se och klicka fram 'Efter tio' så kan ni välja vilket program ni vill se. Hennes program hör till dom som jag brukar titta på när jag vaknar mitt i natten och inte kan sova.... Dom  är riktigt bra - för det mesta.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards