Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Birgitta - 1 februari 2010 07:48

Gårdagen var en jobbig dag, det var först framåt kvällen som de värsta smärtorna gav med sig.

Natten har varit sisådär - lite för mångaa toa-besök, men inte lika illa som förra natten.

Och nu - just nu - sitter det en rejäl molvärk och stör. Ska stoppa i mig en Tradolan så snart jag skrivit klart detta.


Ibland önskar jag att jag var lite mer som M. När han har ont någonstans - ex just nu i ryggen efter operationen - då sätter han sig stilla , eller lägger sig, för att det ska kännas så lite som möjligt. Jag har så svårt för det.... Jag ränner runt - eller försöker ränna runt - precis som vanligt och stönar, stönar, stönar. Kan man kalla mig självplågare???


Nu har jag loggat smärtnivåerna varje dag under hela januari och man ser tydligt hur dåliga perioder varvas med helt bra perioder. Det är första månaden, på alla år, som jag har fört noteringar på detta sätt men jag tänker fortsätta. Det ska bli intressant att se om det kommer att gå mot längre och längre bra perioder, eller tvärtom, eller om det kommer att se likadant ut.

Om någon vill ha mallen - för att kunna göra samma uppföljning av sin dagsform så maila mig så skickar jag över den.

Så här såg min januari ut:

(blå = smärtnivå, röd = krampnivå, grön = trängningsnivå)

  



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards