Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Birgitta - 26 januari 2010 08:28

Jag blir fortfarande så glad varje gång jag vaknar en morgon efter en riktigt skön natt. En natt där jag fått sova nästan utan avbrott och utan smärtor.

Denna morgon är en sådan morgon.

Jag har varit uppe på toa EN gång i natt, har inte haft något ont överhuvudtaget - och har inte ont nu när jag sitter vid PC'n.


Dom här nätterna dyker upp då och då nuförtiden - men jag minns fortfarande hur det var när det var precis tvärtom.

Ibland när jag tänker tillbaka på de åren när jag alltid var dålig - innan jag träffade min nuvarande läkare - så kan jag undra hur jag stod ut. Hur jag rent mentalt överlevde.

Under många, många år var jag uppe på toa en gång i timmen varje natt. Så länge jag var hemma så var det i och för sig jobbigt - men på något sätt anpassade jag mig. Jag hade ju inget val. Det var värre när vi skulle sova borta.


Jag minns en sommar när vi skulle fira en kompis 50-års dag. Han har ett ställe på Möja. vi sov över i en liten stuga och det fanns bara ett utedass som låg ca 100 meter från stugan som vi sov i. Det var tur att det var ljust och hyfsat varmt för jag sprang över stenarna fram och tillbaka till utedasset minst fem ggr den natten. Man kan så här efteråt fundera på varför jag inte bara satte mig i skogen utanför stugan???   Tänkte inte på det..................då.........


Eller ibland när vi har sovit över hemma hos bekanta och jag inte ville att dom skulle höra att jag spolade en gång i timmen - så jag lät bli att spola. Och även om jag bara använde lite papper vid varje tillfälle så blev det nästan stopp i avloppet på morgonen när jag vågade spolade. Lite pinsamt....


Men - denna natt har varit fantastisk - ur ett uretritperspektiv i alla fall ;-) - och jag mår så bra!!


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards