Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Dag 115 - söndag

Av Birgitta - 24 januari 2010 09:31

Jubel och fröjd!!


Har inte ont, inga kramper, inga trängningar. Vaknade strax före 9 av att min dotter V ringde på min mobil. Bara ett fåtal toabesök i natt - bl a ett efter att blivit väckt av en felringning på hemmatelefonen någon gång strax efter två......

Eftersom jag har en 92-årig svärmor på ett ålderdomshem och en nyopererad make på Ryggkliniken i Strängnäs så flög jag upp ur sängen när telefonen ringde - bara för att höra en vilt främmande karl faktiskt säga 'ursäkta' när jag skrovlade fram mitt ''Birgitta'. Det tar ett tag att somna om efter att hjärtat fått sig en sådan adrenalinskjuts.


Men - nu lyser solen i Sumpan, jag ska åka och gratta svärsonen som fyller år och sedan ska jag hämta hem M. Det lär väl dröja innan det blir några långpromenader tillsammans - men han har införskaffat gå-stavar!! (på rekommendation från Ryggkliniken).


Och det bästa av allt - jag har inte ont någonstans!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 11 augusti 2023 11:08

Fortfarande frisk från mitt 23 år långa helvete med uretrit!! Och är fortfarande förundrad - och inser att jag verkligen var SJUK.  I april var det 5 år sedan jag - starkt påhejad av min man och en väninna - fattade beslutet att ta en stor dos Be...

Av Birgitta - 5 april 2020 16:23

Det är knappt två år sedan jag skrev mitt förra inlägg: FRISK!!!!   Och - jag är fortfarande FRISK!!!   Efter att jag börjat med min dagliga dos av Betapred fortsatte jag - av bara farten - att ta maxdosen av Celebra varje dag ända tills jag ...

Av Birgitta - 24 juli 2018 09:25

Det här blir ett långt inlägg - men jag måste bara berätta.......   Det är flera år sedan jag skrev något här och jag ber om ursäkt att jag inte svarat på frågor, men luften gick ur mig. Orkade inte längre berätta om mitt elände. Hade fullt upp m...

Av Birgitta - 17 september 2016 10:44

Hemma - efter en 5 dagars tripp till Irland tillsammans med goda vänner. Vi har haft underbara dagar. Spelat golf på 4 fantastiska banor, ätit god mat, bott på bra hotell.   Haft tur med vädret, sol och nästan vindstilla hela tiden förutom några ti...

Av Birgitta - 31 augusti 2016 06:46

Det är en fantastisk morgon idag! Absolut klarblå himmel - och solen lyser på trädtopparna. Kommer att bli en vacker dag. Perfekt för att hänga ut tvätt - och gå en golfrunda.....  Kanske en sista tur i svampskogen......   Har hittat massor med kan...

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards