Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Birgitta - 14 januari 2010 07:50

Åter en fantastisk morgon ur uretrit-synpunkt. Jag har visserligen varit uppe två ggr i natt - kunde inte låta bli - men i övrigt är allt så bra som det bara kan vara.

Jag vet att det inte kommer att vara för evigt - men jag tar inte ut något eländigt i förskott utan bara njuter av varenda smärtfri minut.

Idag ska Närakuten i Nacka få en liten bunt flyers av mig.


En besvikelse - dragkedjan på mina nya perfekta Gore-Tex stövlar gick sönder igår. Eller - inte själva dragkedjan utan den lilla grejen som man drar med. Så nu går det inte att dra....

Inte kul eftersom det fortfarande är kallt och jag behöver dom. Dessutom dåligt av ett par hyfsat dyra stövlar att inte hålla mer än 2½ veckor. Tur i oturen - jag hittade kvittot så idag åker jag till butiken och ber dom fixa.


Dessutom - granen åkte inte ut igår. M ville ha kvar julen över helgen - så allt står kvar, tomtar, stjärnor, ljusstakar. 

Kanske ska jag ta bort tomtarna i alla fall....  ;-)

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards