Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Birgitta - 11 januari 2010 08:30

Tänk att det blev en sådan vinter i år. Idag visar termometern - 10 grader.

Dom sa på radion igår att för att det ska bli en rekordvinter måste hela Östersjön frysa och riktigt där är vi inte än - men å andra sidan är det fortfarande bara början av januari. Februari brukar ju vara den kallaste månaden.

Kyla är inte nyttigt för oss uretritare. Våra urinvägar är extra känsliga och det är jätteviktigt att vi har varmt på oss när vi går ut. Jag kör med mina supervarma mamelucker, inhandlade på hälsokostbutiken.


Jag gick en lång promenad igår igen. Jag hade ont hela tiden och den Tradolan jag tog hjälpte inte, men envis som jag är pinnade jag på i alla fall.  Det var inga kramper utan bara smärta. När det krampar då går det inte att gå.....

Lyssnade på radion i min mobil medan jag gick, Erik Blix pratprogram mellan 13 och 15 (allt för att få bort tankarna från det onda). Det var förresten där dom pratade om kalla vintrar....


Mobilen är en liten fantastisk manick. Den är min  telefon, min radio, min musikspelare, min kamera, min adressbok, min väckarkocka, min påminnelselista, min 'korta meddelandeapparat'.  Klarar mig inte utan den.


Smärtorna i underlivet släppte framåt kvällen men natten var lite stökig, åtminstone i början. Jag var uppe på toa minst tre gånger före kl 02:30 - sedan lugnade det ner sig.

Just nu - peppar, peppar - känner jag ingenting!!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards