Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Birgitta - 5 januari 2010 09:03

Måndagen var en riktigt bra dag.

Korta krampkänningar, men inget långvarigt och inga andra problem. Så skönt!

Även natten har varit bra. Jag har bara varit uppe ett par gånger och har just nu inte ont.

Ikväll - Trettondagsafton - ska vi ha lite gäster och även om den mesta städningen är klar så är det ju mycket annat som ska förberedas och fixas och allt sådant går ju mycket, mycket lättare om man inte har ont i kroppen.


Det är riktigt kallt ute, - 15 grader. Avstår nog från en promenad idag.


Min Trigger-tumme vill inte bli bra. Nu har jag ätit dubbel dos av anti-inflammatoriskt läkemedel i två veckor men tummen är lika konstig. Pratade med läkaren på vårdcentralen igår och nästa steg är remiss till handkirurg!! Jag tror att det första som händer där är att dom sprutar cortison i tummen. Hoppas det hjälper - jag vet inte om jag vill operera min tumme. Verkar drastiskt.


Jag börjar känna mig som en cortison-kärring - men är samtidigt oerhört glad så länge jag får lokal behandling och slipper äta cortison-tabletter.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards