Alla inlägg den 28 december 2009

Av Birgitta - 28 december 2009 08:40

Även gårdagen var en dag utan besvär; inga smärtor, inga kramper, inga trängningar - och det håller i sig även idag.

Dom här perioderna är ljuvliga!

Innan man drabbas av besvär som innebär mer eller mindre kronisk smärta - utan är helt frisk - så är det en självklarhet att inte ha ont. Självklart att kunna hoppa, skutta, springa. Det är många år sedan sådant var en självklarhet för mig. Därför blir jag extra glad när jag får en eller ett par sådana dagar.


Så igår tog jag på mig varma kläder, inkl mössa & vantar, och mina nya svarta stövlar och gick ut en lång promenad i väldigt rask takt i det vackra vintervädret.

Jag gillar att gå fort - det är bara min syster A-M som går fortare.....

Men det är alltför sällan som jag kan gå fort nuförtiden. För det mesta stapplar jag fram - ett försiktigt steg i taget.

Men igår gick det - och jag njöt av varje steg.


Enligt väderrapporten är det risk för regn (!!) idag - men om om regnet håller sig borta ska jag nog göra om promenaden idag. Det gäller att passa på så länge kroppen är på det här humöret!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards