Alla inlägg den 18 december 2009

Av Birgitta - 18 december 2009 05:37

Jag ropade hej alldeles för tidigt....

Gårdagen var riktigt bra och det kändes så skönt - men aj, aj, aj - något har hänt i natt.  Början av natten var bra: somnade ganska tidigt, hade inte ont, var uppe på toa vid tre-tiden men fortfarande kändes allt bra. Men så - vaknade kl 05:07 (ungefär) av dom gamla välbekanta smärtorna igen. Vad hände i kroppen mellan 03 och 05? Medan jag sov?

Jag försökte tänka bort det onda, slappna av, somna om - men icke, smärtorna tar över hela tiden.

Så, i vanlig ordning gav jag upp, tog en Tradolan och medan jag väntar på - och hoppas - att den ska verka skriver jag av mig det hela.

För att skapa lite skön stämning runt mig har jag tänt alla adventstakarna, den röda adventsstjärnan, några stearinljus och fixat mig en kopp kaffe. Så här sitter jag i halvdunklet, medan M snusar vidare i sovrummet.

Egentligen är det bara lite synd om mig för jag gillar dessa tidiga mornar när det är alldeles tyst och stilla. 

Men - smärtan kunde jag faktiskt vara utan!!

Hoppas, hoppas, hoppas att den ger med sig. Annars blir jag faktiskt lite ledsen, jag vill så gärna slippa det onda i några dagar - helst över hela julhelgen.....


När kroppen är dum mot dig måste man göra något för att bli glad - ett av mina sätt är att omge mig med mer eller mindre galna, söta eller roliga svartvita kossor. Här är en av dem:

  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards