Alla inlägg den 9 december 2009

Av Birgitta - 9 december 2009 07:46

I går levde jag i princip på Tradolan. Vi skulle ju till Gamla Stan´s julmarknad och sedan strosa runt och kika lite i affärer - så där som man gör med sin syster som man inte träffar så ofta. Fika någonstans och egentligen bara ha det bra.


När man har ett brinnande eldklot i underlivet blir det en prövning. Varje steg man tar känns som en kniv i kroppen  - och man går så sakta så sakta. Vilket nästan blev till en prövning för min syster för hon gillar att gå fort!


Men - det gick. Det finns ju toaletter lite överallt och jag besökte många av dom igår. Vi fick en bra dag på stan och jag kom hem med en massa olika honungssorter. Jag har lite pippi på att köpa konstiga honungsblandningar/burkar och igår fick jag mitt lystmäte. Ska bli gott ha i teet i vinter.


Natten har varit lika jobbig. Kröp i säng vid 12-snåret och vid 2 hade jag varit uppe så många gånger så jag tappade räkningen. Och sedan fortsatte det så hela natten - så idag är jag lite mosig. Och smärtan sitter som en smäck i underlivet så jag har redan petat i mig min första Tradolan. Hej & hå!!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards